Friday, February 24, 2012

Apa Kata Pengguna?

Apa Kata Pengguna?
(Sejak Dilancarkan Pada 5hb Jun 2011)


"Perubahan yang saya rasa ialah saya mudah membuang air besar. Dulu sekali sehari. Sekarang 2-3 kali sehari. Apa yang bagusnya, saya tidak berasa sakit perut."
Hj. Damanhuri - Bangi

"Saya sudah masuk amalan kotak yang kedua. Saya mula rasa bertenaga. Pembuangan air besar semakin lawas. Tiada lagi sembelit. Tak perlu termenung lama lagi dalam tandas (tergelak)"
Anas Rahman - Maju Junction

"Saya baru habis sekotak dan akan meneruskannya dengan kotak kedua. Setakat ini masih belum ada perubahan ketara tapi saya yakin tentang khasiat Acai Berry ini. Ia sudah maklum sebagai makanan kesihatan yang disarankan. Lagi pun tidak adil untuk menghukum produk ni, saya dah makan macam-macam selama 60 tahun... takkan 5 hari boleh 'setel' kot (ketawa). Apa yang pasti, saya akan terus amalkan, insyaAllah berkesan untuk badan saya."
Hjh. Hamidah - Muar

"Saya dah lama diperkenalkan kawan-kawan dengan produk berasaskan Acai Berry ni. Memang menakjubkan dari segi khasiatnya untuk kesihatan. Tak dinafikan. Lebih-lebih lagi orang tua macam saya ni (64 tahun). Cuma harganya beratus jugak. Jadi bila tengok iklan Hayat Acai Berry ni. Saya tertarik. Memang lama dah nak mencuba. Jadi dengan harga dia RM39.00 sekotak ni..saya mampu la beli pelan-pelan (tersengih). Sebulan kena 4 kotak la kan? (bertanya kepada stokis). Takpa la..sekurang-kurangnya boleh beli sikit-sikit!"
Hj. Nazir Shah - Kuala Kangsar

"Ibu saya berumur 61 tahun. Beliau mengidap darah tinggi serta sakit saraf di bahagian tulang belakang sejak 15 tahun yang lalu. Pernafasan juga kurang stabil disamping mengalami masalah angin dalam badan menyebabkan ibu saya tidak boleh berdiri lama. Selain mengambil ubat dari doktor, beliau juga berubat secara tradisional. Namun keadaannya tiada apa-apa perubahan cuma tekanan darahnya agak stabil dengan pengambilan ubat doktor. Sejak mengamalkan Hayat Acai Berry awal Jun 2011, perubahan kesihatannya agak ketara. Nafasnya semakin baik dan sakit saraf belakangnya semakin berkurangan. Kini beliau sudah menghabiskan tujuh botol dengan setiap dua hari pengambilan. Beliau kini boleh berdiri lama serta angin berkurangan dalam badan.Alhamdulillah!"
Ust. Fakhri Affandi - Kuala Kedah

"Tanpa sedar saya memandu kereta tanpa cermin mata. Kalau sebelum ini saya silau ketika memandu dan WAJIB memakai cermin mata. Alhamdulillah, semuanya selepas mengamalkan 2 kotak Hayat Acai Berry. Menakjubkan. Syukur! Penglihatan saya semakin baik."
En. Kamal al-Marbawi - Taman Pelangi Semenyih

"Seorang pesakit kanser kelenjar di bahagian rahang di Jitra telah mengambil 2 kotak Hayat Acai Berry dan ulang lagi 2 kotak. Beliau mengatakan lidahnya dah berfungsi seperti biasa di mana beliau dah boleh makan dan merasai makanan semula. Alhamdulillah! saya merasa syukur dapat membantu insan spt ini"
Ust Zahir, Stokis Pulau Pinang


KITA BERUSAHA DAN BERIKHTIAR, ALLAH JUA YANG MENYEMBUHKANNYA


"Allah jualah yang menciptakan langit dan bumi, dan menurunkan hujan dari langit lalu mengeluarkan dengan air hujan itu buah-buahan untuk menjadi makanan bagi kamu..." (Surah Ibrahim 14:32)

No comments:

Post a Comment